Hej, goddag, hallå!

... .. . .. ...

måndag 10 mars 2014

Hemsida

Någon timme då och då ägnar jag mig åt att få ihop material till min nya hemsida. Jag har bävat länge inför det här arbetet och denna bävan var befogad. Det tar tid och är bökigt, särskilt när man inte samlat saker och ting runt böckerna på ett ställe... Recensioner till exempel. Man får leta.
Och dessutom tar det tid att tänka ut hur allt ska vara för att det ska bli lätt att läsa och enkelt att hitta. Jag tänker mig att sidan ska vara tillgänglig för alla som kan läsa, alltså mina "vanliga" läsare, men också att det ska vara bra och informativt för vuxna. En tuff nöt att knäcka.
Bilder och färger och bakgrund... Allt det där måste man ju också tänka på och få allt så färdigt som möjligt innan själva snickaren ska sätta igång. Det är i alla fall tur att man har en sån, och en duktig en.
Jag anlitar Markus och hans Mediaström och det kommer att bli så fint.
Men om du tittat in här och vill veta mer om mig och mina böcker så kan du gilla min författarsida på Facebook så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar