Hej, goddag, hallå!

... .. . .. ...

söndag 13 juni 2010

Rösta!

Det är lite märkligt. Jag köpte en jättefin digital systemkamera med spegelreflex och jag gillar den verkligen. Men jag fotar hela tiden men min iPhone... Antagligen är det för att det finns så roliga program till den, vilka gör bilderna trevligt skumma. Och så är det tävlingen jag är med i på Hipstamatics hemsida. Det är roligt.

Gå gärna in och rösta på mina bilder! På den här sidan kan man se de bilder som ligger bland de 150 första hela tiden. Jag har just nu tre bilder med där, och om du klickar på någon av dem förstoras den och du får chans att klicka på "gilla" och då får bilden en röst! Du kan rösta på flera bilder, ja, alla om du vill! Du kanske hittar någon favorit som inte jag har tagit. Det är okej. Ganska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar